LinkedIn er et erhvervsorienteret medie for fagfolk i alle brancher, og mediet fungerer i høj grad ligesom Facebook. Derfor er LinkedIn især oplagt til at markedsføre sig B2B.
Sammenlignet med Facebook er indkøb på platformen en smule dyrere, men samtidig kan der målrettes langt mere præcist til blandt andet specifikke brancher, jobtitler og jobfunktioner end på andre platforme.
-
Segmentering
Målret din annonce mod jobtitler, jobfunktioner, brancher m.m.
-
Målsætninger
LinkedIn er effektivt, hvis du ønsker nye leads eller at skabe kendskab
-
Annoncer
Tilpas dine annoncer til din målgruppe
-
CPC eller CPM
Du vælger selv prissætningen for din kampagne alt efter målsæting
Segmentering på LinkedIn
Målret annoncerne til en relevant målgruppe
På LinkedIn kan du segmentere på branche, jobtitel, virksomhedsstørrelse samt de gængse demografiske og geografiske parametre. Herudover kan du uploade kundelister, anvende virksomhedsdata og matched audiences udarbejdet på baggrund af tilgængelig data.
Ud fra den data vi har til rådighed og din ønskede målgruppe, vil vi målrette så specifikt som muligt. Vi udarbejder en strategi henvendt til de personer, der med størst sandsynlighed vil interagere med dine annoncer. Efter afslutning af enhver kampagne vil vi evaluere resultaterne. På baggrund at dette optimerer vi fremtidige kampagner ved at bruge den viden og data, der er til rådighed.
Er du blevet nysgerrig på, om LinkedIn er et medie for dig og din virksomhed så kontakt os her.