Outdoor annoncering
Mulighederne for outdoor annoncering er mange og tæller blandt andre abribus/adshels, annoncering på busser, digitale skærme i bybilledet, storcentre, storskærme og stilladser. Herudover annoncering i fitnesscentre, på uddannelsesinstitutioner og sampling.
Outdoormediet er et stærkt supplement til digitale og sociale medier samt annoncering på tv, print og radio. Årsagen er, at kampagnen bliver eksponeret overfor forbrugeren ‘on the go’, hvor forbrugeren ofte ikke er tilstede digitalt på samme tid.
-
Bredt reach
Få maksimal eksponering med en høj frekvens
-
Uendelige muligheder
Kun fantasien sætter grænser, når bybilledet anvendes
-
Øg kendskabsgraden
Opnå hurtigt bred dækning og øg kendskabet
-
Uundgåeligt medie
Outdoormedier er altid synlige i bybilledet og kan ikke fravælges
Et uundgåeligt medie
Øg kendskabsgraden med outdoor annoncering
Der er ingen tvivl om, at annoncering via outdoormedier er med til at styrke dit brand og øge kendskabs-graden, og du vil hurtigt nå en bred dækning af den danske befolkning samt en høj budskabsfrekvens.
Der er uendelige muligheder for at bruge byen til annoncering, så ønsker du inputs, eller ønsker du at eksekvere en idé, så kontakt os, så vi sammen kan få det til at ske.
Fordelen ved outdoormedier er, at de er placeret der, hvor folk er. Medierne er uundgåelige og kan ikke fravælges af forbrugeren, hvorfor du sikres eksponering. Medierne er visuelt stærke og fanger oftest øjet, når man går forbi. På de digitale outdoormedier er det muligt at tilpasse budskaberne til tidspunkt og ugedag.
Kontakt os her for at høre mere om de mange muligheder inden for outdoor annoncering.