Offline medier
De traditionelle massemedier
Offline medier er en fælles betegneles for de traditionelle medier som tv, radio, print og outdoor medier – altså den annoncering, der ikke foregår på internettet.
Alle offline medier har den fordel, at du hurtigt når ud til en bred målgruppe med en høj frekvens, der opbygger et kendskab til dit brand, produkt eller tjeneste.
Hos Face Media rådgiver vi på tværs af alle traditionelle medier både enkeltvis og et større mediemix.
øg rækkevidde og kendskab til dit brand
Med traditionelle massemedier opnår du hurtigt en bred dækning med en høj frekvens og et kvalificeret kendskab.
synlighed i målgruppens dagligdag
Medierne kan ikke fravælges i samme grad af forbrugeren som digitale og sociale medier. Herudover har du mindre støj fra andre annoncører.
stærke visuelle medier med stor impact
Traditionelle medier har en større annonceflade, hvilket giver mulighed for kreativ udfoldelse, der fanger øjet og skaber opmærksomhed.
Annoncering på tv er stadig en af de mest effektive måder at skabe opmærksomhed omkring dit brand eller produkt. Mediet er ideelt til at opbygge kendskab og komme bredt ud i den respektive målgruppe med en høj frekvens. Læs mere om hvordan tv kan anvendes i din mediestrategi.
Med radio har du mulighed for at målrette specifikke målgrupper ud fra radiostationernes lytterprofiler. Det er muligt at indkøbe særplaceringer i et bestemt tidsinterval, på en bestemt ugedag eller lave et programsponsorat. Læs mere om radio her.
Mediet er ideelt til længere budskaber, og du kan segmentere på forskellige læserprofiler. Du kan indrykke en almindelig annonce, indgå et redaktionelt samarbejde eller lave advertorials, der går mere i dybden med dit brand. Her kan du læse mere om print, og hvordan vi arbejder med det.
Annoncering via outdoor medier er med til at styrke dit brand og øge kendskabsgraden. Du vil hurtigt kunne nå en bred dækning af den danske befolkning og en høj budskabsfrevkens. Læs mere om de mange muligheder inden for outdoor annoncering her.