Face Media Blog
Her kan du udforske Face Medias blogunivers, hvor vi skriver om de nyeste trends og tendenser i mediebilledet, inspiration til din næste kampagne samt udvalgte cases, hvor vi har gjort en forskel for vores kunder.
Giver det inspiration til dig eller din virksomhed, og vil du vide, hvordan det kan skaleres til dine målsætninger? Så kontakt os endelig lige her.
Nye krav til Meta Ads: Modtager- og betalerkrav skal nu udfyldes på alle annoncer målrettet mod EU
Fra den 21. juni 2023 bliver det obligatorisk at angive hvem der drager fordel af annoncer og hvem der betaler for disse forbindelse med alt
Godt nyt fra Meta: Aggregerede Hændelsesmålinger forsvinder
Meta har været ude med en spændende (og lidt uventet) nyhed! Nemlig at deres Aggregerede Hændelsesmålinger eller Aggregated Event Mesurements (AEM) udgår. Dvs. begrænsningen til kun
BWT og Face Media øger digital synlighed med cookie-fri datadrevet målretning i kampagne
Med udgangspunkt i nøjagtigt cookie-fri data frem for formodninger, skabte vi i samarbejde med vandteknologi-firmaet, BWT, en succesfuld kampagne med stærke resultater. Resultater Kampagne overblik
Hvorfor skal du kortlægge en kunderejse?
Vil du gerne have succes med din marketingindsats nu og i de næste mange år? Så skal du arbejde med dine kunders digitale kunderejse og
Er din online forretning klar til julen?
Så er december lige rundt om hjørnet! Julen er et af de bedst sælgende tidspunkter på året for webshops, og derfor er det vigtigt at
Få succes på TikTok – 5 konkrete tips & tricks
TikTok vokser hurtigt, men hvordan får du som virksomhed succes på kanalen? Vi giver dig her 5 konkrete tips til mere synlighed på TikTok.
Søgeordsmatchtyper i Google Ads
Der findes tre forskellige søgeordsmatchtyper i Google Ads: Exact Match, Phrase Match og Broad Match. Læs om dem her.
Google afslører nyt rangeringssignal til billeder
Som noget nyt vil Google fremover bruge MST-skalaen til at rangere billeder, og de ønsker, at brands og publishers begynder at bruge ”inclusive schema”.
Google Ads annoncering: Farvel til det klassiske annonceformat
Den 30. juni 2022 vil der ske en endelig udfasning af de udvidede tekstannoncer (det gamle format) og erstattes fuldt ud af Responsive Search Ads (responsive søgeannoncer).
Cookie-consent og opdateret samtykkepolitik ved brug af Google Ads
Tidligere i maj måned 2022 blev Googles samtykkepolitik for brugere i EU opdateret. Læs mere om, hvordan du skal forholde dig til opdateringen her.