TikTok
TikTok er den nye dreng i klassen, hvad angår sociale medier. Platformen har dog allerede over 500 millioner aktive brugere på verdensplan, og i Danmark har TikTok ligeledes oplevet stor vækst.
-
Øg rækkevidden
Nå ud til nye personer i din målgruppe
-
Kreative muligheder
Slå kreativiteten løs i annonceringen
-
Segmentering
TikTok har mange målretningsmuligheder
-
Interaktion
Skab interaktion og relevans hos målgruppen
Muligheder på TikTok
Promover dit brand på mange måder
Er din målgruppe på TikTok, er det et ideelt medie, der både kan stå alene og være en del af et større mediemix. Det vigtigste er at indhold, segmentering og målretning understøtter dine KPI-mål, hvad end det er brand awareness, opbygning af kunderelationer, video views og meget mere.
Der er mange muligheder på TikTok, og du kan promovere dit brand på mange måder. Der kan annonceres i brugerens feed eller indgås samarbejde med en influencer. Annoncering på TikTok forudsætter ikke, at man har en virksomhedsprofil. Det er dog en fordel, hvis man sideløbende med den betalte annoncering har en strategi for organiske opslag, der går hånd i hånd med annonceringen.
Er du blevet nysgerrig på TikTok, så kontakt os her.